Marketingová kampaň na polských sociálních sítích pro české firmy
Máte-li jako česká firma zájem o zvýšení povědomí o vaší značce v Polsku, vyzkoušejte naše služby spojené s realizací marketingových kampaní na sociálních sítích. Marketing na sociálních sítích umožňuje propagovat značku, výrobek či službu v mnoha různých formátech. Každý sociální servis nabízí své unikátní zkušenosti: například na Facebooku jsou videoreklamy, zatímco Instagram nabízí množství interaktivních funkcí. Lze si tedy vybrat takový servis sociální sítě, který nejlépe odpovídá požadavkům vaší firmy.
Co je obsahem marketingové kampaně na sociálních sítích?
Pro služby spojené s realizací marketingových kampaní na sociálních sítích jsou charakteristické tyto prvky:
- profil na sociálních sítích a konfigurace stránek
- tvorba obsahu
- projekty a tvorba atypických kampaní
- řízení kampaně
- audity sociálních médií
- analýzy a reporty
Jaké sociální servisy lze využít v rámci marketingových kampaní?
Pro marketingové kampaně využíváme široké portfolio sociálních portálů, jejich výběr však záleží na vás. V řadách našich klientů se jako nejpopulárnější sociální sítě ukazují:
- YouTube
- TikTok
- Snapchat
- Yelp
- Jiné.
Proč zvolit marketingovou kampaň na sociálních sítích?
Zde je několik hlavních důvodů, proč by vaše firma měla zvolit realizaci marketingové kampaně na sociálních sítích:
- zvyšuje povědomí o značce
- na webu/e-shopu zajišťuje zvýšený pohyb
- jde o poměrně levnou formu marketingu
- zvyšuje SEO (optimalizace vyhledávačů)
- zvyšuje loajalitu zákazníků
- podílí se na tvorbě fanklubů
- vytváří další způsob zákaznického servisu
- a mnohem více.
Jaké jsou náklady marketingové kampaně na sociálních sítích?
Náklady marketingových kampaní na sociálních sítích závisí na složitosti a šíři projektu. Každá marketingová kampaň na sociálních sítích je jiná, proto našim zákazníkům nabízíme individuální přístup. Pro získání přesné výše nákladů na tuto reklamní kampaň doporučujeme se s námi kontaktovat – zkalkulujeme pro vás náklady na marketingovou kampaň v sociálních sítích s ohledem na značku, výrobek či službu.