Marketingové kampaně v Polsku pro české firmy
Pro české firmy realizujeme v Polsku komplexní marketingové kampaně, které se mohou jevit jako složitý proces, avšak pro nás jsou jednoduchou záležitostí. Pomáháme vytvořit plán, navrhnout a zrealizovat odpovídající marketingovou kampaň, šitou na míru pro vaši firmu.
Jaké služby v oblasti marketingových kampaní v Polsku poskytujeme pro české firmy?
Komplexní marketingové kampaně, které realizujeme pro české firmy v Polsku, zahrnují:
- rozvoj značky
- povědomí o značce
- zobrazování značky na předních místech
- grafický návrh pro tisk
- grafický návrh pro sítě
- poradenství
- externí média
- sociální sítě
- tvorba kopií
- obsahový marketing
- e-mail marketing
Jaké jsou nejefektivnější formy marketingových kampaní?
Existuje zhruba 8 nejpopulárnějších marketingových kampaní. První z nich je „kampaň v tradičních médiích”, která zahrnuje reklamu v televizi, tisku, v rádiu a bezprostřední reklamu poštovní. Můžeme pro vás např. umístit inzerát v novinách a oslovit jím potenciální spotřebitele. Další z forem marketingu je „sezónní kampaň push”, kterou obecně využívají maloobchody a restaurace k propagaci sezónních výprodejů zboží či služeb. Dalším typem marketingové kampaně je „produktová kampaň”, která propaguje výrobky a informuje zákazníky, proč si daný produkt mají zakoupit. Například výrobce oděvů zobrazuje reklamu ženám, aby je vybídl k nákupu nejnovějšího zimního kabátu. Čtvrtým typem marketingové kampaně je „kampaň budující povědomí o značce”, která má za cíl posílit povědomí o značce a zvýšit její popularitu. Pátým druhem marketingové kampaně je „kampaň rebrandingová”, sloužící k propagaci změny názvu firmy, loga či spojení dvou firem. Tento druh marketingu však není tak populární a tak často využíván. Jinou formou marketingu, kterou můžeme našim klientům nabídnout, je „brandová kampaň”, podobně jako kampaň propagující novou značku. Jinou populární marketingovou kampaní, která je obvykle využívána na sociálních sítích, je „soutěžní kampaň”. Jejím úkolem je povzbudit k nákupu a zvýšit počet návštěv webu či e-shopu. V soutěžích pak mohou zákazníci vyhrát zdarma, resp. získat se slevou výrobek či službu. Posledním typem marketingové kampaně je „e-mailová kampaň”. Tento druh marketingové kampaně využívají firmy k navázání kontaktu s potenciálními, resp. k udržování kontaktu se stávajícími zákazníky. E-mail marketing může sloužit pro informování stávajících klientů o výprodejích, bonusových kupónech, slevových akcích apod.
Jaké jsou náklady na marketingovou kampaň?
Náklady na marketingovou kampaň se různí v závislosti na zvoleném druhu kampaně a také na době jejího trvání. Pro více informací o nákladech na marketingovou kampaň se s námi můžete kontaktovat telefonicky či prostřednictvím e-mailu.